Ніякий директор не в змозі провести зміни, втілити ідеї без підтримки людей, які вірять у нього.

Я рада вітати шановних колег, учнів, випускників школи, а також їхніх батьків! За допомогою мого персонального блогу ми зможемо обмінюватися думками щодо подій у сфері освіти та нашого закладу.

Візитка школи



Тема, над   якою  працює  заклад:
“ Сучасний урок як засіб 
розвитку  творчої особистості вчителя і учнів”




Місія НВК "Долинська гімназія- загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3"

Відповідно до нових вимог розвитку освіти забезпечити перехід діяльності закладу, його структурного компоненту на якісний рівень навчання та виховання. Створити систему роботи закладу, направлену на навчання, виховання і розвиток особистості учня, систему - відкриту до інновації.

Мета діяльності закладу:

  • виявлення дітей з природними задатками і нахилами, розвиток обдарованих учнів,здатних самих діяти, вирішувати складні завдання;
  • залучення вчителів та учнів до науково-дослідницької діяльності, проектування розвитку особистості вихованців;
  • участь педагогічного колективу в експериментальній діяльності Всеукраїнського рівня "Розквіт", впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес закладу;
  • робота над концепцією оновлення виховного процесу;
  • демократичні засади в управлінні навчально-виховним процесом.


Герб КЗ "НВК "Долинська гімназія - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Долинської районної ради"



Гімн школи

Щоранку щебетом дитячим,
Новий свій починає день.
Величний пароплав неначе,
Стріча гімназія дітей.
Приспів
Талановиті творчі діти,
Звеличують тебе щодня,
Тобі зорею нам світити
Наш рідний дім - гімназія!
Тут гомінка шкільна родина,
До знань стежинками іде.
Твоє майбутнє - Україна,
Тут диво - квітом розцвіте.
Приспів
Летять роки пташки примхливі,
В дорослий світ полетимо,
Та у серцях роки щасливі,
На все життя ми лишимо
Приспів
  • Результативністю педагогічного та учнівського колективів за останні п’ять років, вважаю, є те, що
  •  заклад є опорним в районі;
  •  значно покращився якісний показник рівня навченості учнів (підтвердженням цього є показник результатів ЗНО);
  • постійно модернізується структура науково – методичної роботи;
  • завершили експеримент регіонального рівня та беремо участь у Всеукраїнському  «Розквіт»;
  • відбувся фаховий ріст педагогічної майстерності вчителів;
  • зріс якісний показник участі педагогічних працівників у фахових конкурсах;
  • збільшилась кількість публікацій педагогічних працівників у фахових виданнях;
  • постійно удосконалюється робота з обдарованими дітьми;
  • маємо якісний показник участі учнів в олімпіадах, конкурсах, захисті науково – дослідницьких робіт;
  • удосконалюється система моніторингового дослідження;
  • заклад є одним із Пунктів тестування для випускників області;
  • щорічно представляємо роботу закладу на районних, обласних та Всеукраїнських представницьких заходах;
  • заклад представлений у Всеукраїнській асоціації «Відроджені гімназії України»;
  • брали участь у проекті «Рівний доступ до якісної освіти» та отримали комп'ютерний комплекс;
  • модернізується матеріально – технічна база закладу;
  • здійснюється соціально – психологічний супровід навчально – виховного процесу;
  • маємо рейтинг закладу серед шкіл району, громадськості.
  • відбулася реорганізація закладу з СЗНЗ в НВК «Долинська гімназія – ЗШ І – ІІІ ступенів №3»

Реорганізація закладу з СЗНЗ в НВК «Долинська гімназія – ЗШ І – ІІІ ступенів №3»

/Files/images/tsnnost__tradits/семінар 08.09.15.jpg

Заклад - опорний в районі та області з питань організації навчально-виховного процесу





Достатній та високий якісний показник рівня навченості учнів (підтвердженням цього є результати ЗНО)

/Files/images/tsnnost__tradits/12 травня111.jpg

Удосконалена система науково – методичної роботи

/Files/images/tsnnost__tradits/12 травня3333.jpg

Брали участь в експерименті регіонального рівня «Фахова культура уроку, компетентнісний підхід»

Участь у Всеукраїнському експерименті «Розквіт»

/Files/images/tsnnost__tradits/семінар 08.09.15555.jpg

Відбувається фаховий ріст педагогічної майстерності вчителів

/Files/images/tsnnost__tradits/семінар 08.09.154444.jpg

Зростає якісний показник участі педагогічних працівників у фахових конкурсах

/Files/images/tsnnost__tradits/на Кіровоград.jpg

Збільшується кількість публікацій педагогічних працівників у фахових виданнях

/Files/images/tsnnost__tradits/Презентаціядо виступу Коваль Р.М. та Тарасової І.А..jpg
/Files/images/tsnnost__tradits/Презентаціядо виступу Коваль Р.М. та Тарасової І.А.111.jpg
/Files/images/tsnnost__tradits/Презентация1911.jpg

Маємо якісний показник участі обдарованих учнів в олімпіадах, конкурсах, захисті науково – дослідницьких робіт

/Files/images/tsnnost__tradits/Конференція 2013.jpg

Щорічно представляємо роботу закладу на районних, обласних та Всеукраїнських представницьких заходах

/Files/images/tsnnost__tradits/Презентация Microsoft PowerPoint.jpg

Заклад є одним із Пунктів тестування для випускників області

/Files/images/tsnnost__tradits/ХХІ Всеукраїнська конференція111.jpg

Заклад представлений у Всеукраїнській асоціації «Відроджені гімназії України

/Files/images/tsnnost__tradits/семінар 08.09.151111.jpg
/Files/images/tsnnost__tradits/семінар 08.09.1522222.jpg

Удосконалюється матеріально – технічна база закладу

/Files/images/tsnnost__tradits/Конференція 2013111.jpg

Удосконалюється система виховної роботи

/Files/images/tsnnost__tradits/Конференція 20132222.jpg

Здійснюється соціально – психологічний супровід навчально – виховного процесу

/Files/images/tsnnost__tradits/15.jpg

Виховання національно-патріотичних цінностей

/Files/images/tsnnost__tradits/12.jpg
/Files/images/tsnnost__tradits/Презентация11.jpg
/Files/images/tsnnost__tradits/DSC03436.JPG
/Files/images/tsnnost__tradits/DSC03513.JPG

День Знань

/Files/images/tsnnost__tradits/DSC04077.JPG
/Files/images/tsnnost__tradits/DSC04106.JPG

День вчителя

/Files/images/tsnnost__tradits/DSC04833.JPG
/Files/images/tsnnost__tradits/DSC04815.JPG

Посвята в старшокласники

/Files/images/tsnnost__tradits/DSC00602.JPG

Фаховий конкурс вчителів "Учитель року"

/Files/images/tsnnost__tradits/DSC04207.JPG
/Files/images/tsnnost__tradits/DSC04163.JPG

Щорічна Учнівська конференція

/Files/images/tsnnost__tradits/DSC04777.JPG
/Files/images/tsnnost__tradits/DSC04806.JPG

Свято казки

/Files/images/tsnnost__tradits/DSC02176.JPG
/Files/images/tsnnost__tradits/DSC02233.JPG

Свято обдарованих дітей "Сузір'я талантів"

/Files/images/tsnnost__tradits/DSC04369.JPG

Шкільні та районні спортивні заходи

/Files/images/tsnnost__tradits/DSC00999.JPG

Тижні безпеки життєдіяльності

/Files/images/tsnnost__tradits/DSC02387.JPG

Свято останнього дзвоника

/Files/images/tsnnost__tradits/DSC02474.JPG

Випускний вечір


Кадрове забезпечення
Директор НВК "Долинська гімназія - ЗШ І-ІІІ ступенів № 3"  
СВІЧКАРЬОВА ІННА БОРИСІВНА

Заступник директора з навчально-виховної роботи, 
вчитель географії, "Старший вчитель"
Тарасова Інна Анатоліївна
Заступник директора з 
навчально-виховної роботи, 
вчитель української мови та літератури
Гаврилюк Інна Костянтинівна
Заступник директора з виховної роботи,
 вчитель російської мови та світової літератури
Куліченко Людмила Володимирівна
Заступник директора з науково-методичної роботи, вчитель математики, 
"Вчитель - методист"
Олійник Тамара Михайлівна
Загальна кількість учителів –50, 
у тому числі з вищою освітою – 46;
мають педагогічні звання:
«Заслужений учитель України» - 1
«Відмінник освіти України» - 6
«Вчитель-методист» – 7
«Старший учитель» - 2
вищу кваліфікаційну категорію мають - 31 педагог,
І кваліфікаційну категорію – 16
ІІ кваліфікаційну категорію – 3
спеціаліст - 5
«практичний психолог-методист» - 1


Публікації  вчителів  навчально-виховного комплексу “Долинська гімназія – загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №3” 

( з 2001 року)
1.     Бондаренко Е.Е. Особистісно орієнтоване навчання з біології. 7 – 9 класи. // Методичний посібник. Кіровоград, КОІППО, 2008 рік. Кількість сторінок у посібнику – 44, сторінок автора – 44.
2.     Бондаренко Е.Е. “Природа – наша мати треба її оберігати” // Позакласний час плюс. Київ. Редакція газети “Позакласний час”. № 9, 2007 рік. Кількість сторінок у газеті – 80, сторінок автора – 7, номери сторінок – 61-67.
3.     Бондаренко Е.Е. Здорове харчування – свідомий вибір кожної людини. (Урок-дослідження для учнів 8-11 класів) // Формула здорового способу життя: Розробки уроків, позакласних заходів та пішохідних екскурсійних маршрутів для проведення Дня Знань та Першого уроку в 2012 / 2013 навчальному році / Укладачі: Ю.В.Міцай, С.М.Плакса, Н.І.Дяченко, - Кіровоград: ФО-П Александрова М.В., 2012 – 168 с. Сторінок автора – 5, номери сторінок 114-118.
4.     Варнавська Л.О. Різні життєві шляхи братів – близнят ( за казкою Івана Липи “Близнята” ) 5-й клас. // Урок у фаховому виданні “Українська мова і література”, число 17 (465), 2006, видавництво “Шкільний світ”.
5.     Варнавська Л.О. Година спілкування “Життя не вічне – вічні цінності людські” // Позакласний час плюс. Київ. Редакція газети “Позакласний час”. № 9, 2007 рік. Кількість сторінок у газеті – 80, сторінок автора – 14, номери сторінок – 67-80.
6.     Гнатусько Л.М. Урок читання у 4 класі. Оповідання Ю.Збанацького “Гвардії Савочка” // Збережемо пам’ять про подвиг: Розробки уроків, позакласних заходів та дитячі творчі роботи, присвячені 65-й річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні / Упор. Ю.В.Міцай, Л.М.Кірішко. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського. 2010. - Кількість сторінок у виданні – 204, сторінок автора – 5, номери сторінок – 128 -132.
7.     Гузема І.М. Тварини – живі організми. Різноманітність тварин у природі. 3 клас. // Бібліотека “Шкільного світу”. Інтерактивні уроки в початковій школі. Київ. Видавництво “Шкільний світ”, 2007 рік. Кількість сторінок у виданні – 130, сторінок автора – 6, номери сторінок – 78-83.
8.     Карявка С.С. Методичні акценти з впровадження вчителем мультимедійних технологій навчання. // Науково – методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, № 2 (18), 2011. Кількість сторінок у журналі – 154, сторінок автора – 4, номери сторінок – 84 - 87.
9.     Козова Т.О. Рольова гра “Інформаційно – розважальна передача “Підйом”. // Газета “Освітянське слово”. Кіровоград. №12, 2005.
10.            Козова Т.О. З досвіду роботи Т.О.Козової, класного керівника Долинського спеціалізованого ЗНЗ №3 І – ІІІ ступенів Кіровоградської області. //  Позакласний час плюс. Київ. Редакція газети “Позакласний час”. № 10, 2006 рік.
11.            Козова Т.О. Проблема протистояння Долі та волі людини в трагедії Софокла “Цар Едіп”. // Стаття у фаховому виданні “Зарубіжна література”. Київ. № 42 (634), 2009.
12.            Козова Т.О. Краса чистих людських взаємин: ( навч. – метод. посіб. ) / Т.О.Козова. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 92с.
13.            Козова Т.О. Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів в новелі О.Генрі “Останній листок”. Світова література, 7 клас. // Голодюк Л.С., Олійник Т.М. Фахова культура уроку: компетентнісний підхід (за результатами дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі І-ІІІ ступенів №3 міста Долинської Кіровоградської області): [ наук.-метод. посіб.] / Л.С.Голодюк, Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011. – 80 с. Сторінок автора – 11.
14.            Козова Т.О., Гузь О.О. Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень. (Уроки 56-57. Тема: Творчість Милорада Павича) // Зарубіжна література в школах України. № 4, квітень 2012. Кількість сторінок автора – 11, номери сторінок – 28-38.
15.            Козова Т.О. Вічні істини, які приносять на землю янголи. За оповіданням Л.Толстого “Чем люди живы”. 10 клас.// Зарубіжна література № 43-44 (731-732), листопад 2011. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 36-38.
16.            Козова Т.О.
17.            Козова Т.О. Експериментальна діяльність вчителя – запорука його професійного зростання. // Технологія фахової майстерності: особливості організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах регіону / Матеріали VІІ обласних Хмурівських методичних читань / Наук. ред. Л.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2012. – 84 с.  Сторінок автора – 3, номери сторінок – 45 – 48.
18.            Ковальчук М.М.  З досвіду роботи педагогів, які готують учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, захистах. // І творчість, і праця, і успіх. Збірник методичних матеріалів / Упор. С.А.Болсун. – Кіровоград: ПОЛІМЕД – Сервіс, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 164, сторінок автора – 3, номери сторінок – 112 – 114.
19.            Куліченко Л.В. Демократизація управління навчально – виховним процесом в умовах впровадження інноваційних технологій навчання і виховання в закладі. // Позакласний час плюс. Київ. Редакція газети “Позакласний час”. № 9, 2007 рік. Кількість сторінок у газеті – 80, сторінок автора – 19. ( Положення про рейтингове оцінювання діяльності вчителів закладу. Алгоритм науково – методичної роботи з педагогами. Технологія підготовки та проведення нетрадиційних форм методичної роботи з організаторами виховного процесу навчального закладу. Проведення нетрадиційних форм методичної роботи. Психолого – педагогічний семінар – практикум “Зробимо людей кращими!” Технологія підготовки та проведення нетрадиційних педагогічних рад ), номери сторінок автора – 42-60.
20.            Куліченко Л.В. Аспекти співпраці сімї, школи та громадськості у формуванні в учнів високих моральних якостей.// Збірник матеріалів обласної науково-практичної конференції “Сім’я і суспільство: гармонізація виховання особистості на засадах життєтворчості”/ Укладачі Ю.В.Міцай, В.М.Останній, Л.М.Кірішко. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2009. – 64 с., сторінок автора – 3, номери сторінок – 20-23.
21.            Козова В.О. З досвіду використання потенціалу регіональної історії в роботі районного методичного об’єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін. //Методологічні засади історичної освіти в контексті профілізації старшої школи: матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції (Кіровоград. 21-22 жовтня 2010 р.) – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського. 2012 – 291 с. , сторінок автора – 4, номери сторінок – 269-272.
22.            Ласкурик П.В. “Панорама творчих уроків - 2006”. Інтервю. // Газета “Завуч”, №14, 2006, видавництво “Шкільний світ”.
23.            Ласкурик П.В. Ідеальна школа. “Панорама творчих уроків - 2006”. Інтерв’ю, фотографія. // Газета “Фізика”, №14, 2006, видавництво “Шкільний світ”.
24.            Ласкурик П.В. “Панорама творчих уроків - 2006”. Фотографія. // Газета “Завуч”, №16, 2006, видавництво “Шкільний світ”.
25.            Ласкурик П.В. Учитель – дослідник – вимога сьогодення “Панорама творчих уроків - 2006”. Фотографія. // Газета “Завуч”, №30, 2006, видавництво “Шкільний світ”.
26.            Ласкурик П.В.  Електричний струм у розчинах електролітів. // Урок у фаховому виданні “Фізика”, №5, 2007, видавництво “Шкільний світ”.
27.            Ласкурик П.В.  Тепловий насос у шкільному курсі термодинаміки // Стаття у фаховому виданні “Фізика”, №25 (361), вересень 2008, видавництво “Шкільний світ”. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 14-16.
28.            Ласкурик П.В. Хвильова оптика. Уроки фізики в 11 класі: ( навч. – метод. посіб. ) / П.В.Ласкурик. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 104с.
29.            Ніколенко Н.І. Формування навчальної мотивації учнів на уроці. // Науково – методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, №1-2 (13-14), 2010. Кількість сторінок у журналі – 166, сторінок автора – 5, номери сторінок – 144 - 148.
30.      Ніколенко Н.І. Психологічні аспекти формування дослідницької діяльності учнів. // Психолого-дидактичні засади формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Кіровоград, 24-25 квітня 2012 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Кіровоградський обл. Ін-т післядипл. педагог. освіти ім. В.О.Сухомлинського. – Кіровоград : ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2012. – 136 с. Сторінок автора – 4, номери сторінок – 87 – 90. 
31.            Ніколенко Н.І. Мотивація навчальної діяльності учнів: [метод. рекоменд.] / Н.І.Ніколенко. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011. - 44 с.
32.            Ніколенко Н.І. Мотивація навчальної діяльності учнів в умовах реалізації компетентнісного підходу. // Технологія фахової майстерності: особливості організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах регіону / Матеріали VІІ обласних Хмурівських методичних читань / Наук. ред. Л.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2012. – 84 с.  Сторінок автора – 5, номери сторінок – 48 – 52.
33.              Олійник Т.М., Моргун В.О., Угринчук Г.І. Множення і ділення натуральних чисел. /Математика в 5 класі: компетентнісний підхід. //За ред. Гришиної Т.В. Кіровоград, ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2007 рік. Кількість сторінок у посібнику – 136, сторінок автора – 14, номери     сторінок автора – 32 – 45.
34.            Олійник Т.М. Цікава арифметика. /Математика в 5 класі: компетентнісний підхід. //За ред. Гришиної Т.В. Кіровоград, ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2007 рік. Кількість сторінок у посібнику – 136, сторінок автора – 4, номери     сторінок автора – 45 - 51.
35.            Олійник Т.М. Організаційні аспекти реалізації науково – методичної роботи у загальноосвітньому закладі. // Науково – методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, №1-2 (9-10), 2009. Кількість сторінок у журналі – 188, сторінок автора – 6, номери сторінок – 131 - 136.
36.            Олійник Т.М. Картка досягнень обдарованого учня. (Додаток 5). Структура наукового товариства школярів (НТШ) “Інтелект”. (Додаток 6). // Увага: обдаровані діти! – Методичні рекомендації на допомогу організаторам роботи з обдарованими дітьми / Л.В.Корецька, А.І.Постельняк. – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2008. Кількість сторінок у виданні – 32, сторінок автора – 2, номери сторінок – 42, 43.
37.      Олійник Т.М.  Розвиток творчої особистості – головна стратегія навчання дітей. // Психолого-дидактичні засади формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Кіровоград, 24-25 квітня 2012 р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Кіровоградський обл. Ін-т післядипл. педагог. освіти ім. В.О.Сухомлинського. – Кіровоград : ТОВ “ПОЛІМЕД-Сервіс”, 2012. – 136 с. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 93 – 95. 
38.            Олійник Т.М. План проведення засідання методичної ради. Робочий план підготовки засідання педагогічної ради “Вибір методів і прийомів навчальної діяльності учнів у спеціалізованих класах з метою розвитку їх творчої особистості” // Корецька Л.В. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими учнями [навч.-метод. посіб. для сист. післядипл. освіти] / Л.В.Корецька, О.Е.Жосан. – Кіровоград: Вид-во Кіровоградського інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2009. Кількість сторінок у виданні – 137, сторінок автора – 7, номери сторінок – 111 - 117.
39.            Олійник Т.М. Розв’язування трикутників: ( навч. – метод. посіб. ) / Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 80с.
40.            Олійник Т.М. Практичні аспекти моделювання компетентнісно орієнтованої моделі організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі. // Голодюк Л.С., Олійник Т.М. Фахова культура уроку: компетентнісний підхід (за результатами дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі І-ІІІ ступенів №3 міста Долинської Кіровоградської області): [ наук.-метод. посіб.] / Л.С.Голодюк, Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011. – 80 с. Сторінок автора – 40.
41.            Олійник Т.М. Розвязування прямокутних трикутників. Геометрія, 9 клас. // Голодюк Л.С., Олійник Т.М. Фахова культура уроку: компетентнісний підхід (за результатами дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі І-ІІІ ступенів №3 міста Долинської Кіровоградської області): [ наук.-метод. посіб.] / Л.С.Голодюк, Т.М.Олійник. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2011. – 80 с. Сторінок автора – 6.
42.            Олійник Т.М. В об’єктиві – опорна школа. // Школи Кіровоградщини: традиції та інновації. Альманах. Частина 1. – Кіровоград: “Поліграф-Терція”, 2011. – 316 с. Сторінок автора – 14.
43.            Олійник Т.М. Управління розвитком і саморозвитком професійного потенціалу вчителя в умовах здійснення експериментальної діяльності.  // Технологія фахової майстерності: особливості організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах регіону / Матеріали VІІ обласних Хмурівських методичних читань / Наук. ред. Л.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2012. – 84 с.  Сторінок автора – 13, номери сторінок – 33 – 45.
44.            Свічкарьова І.Б. Моніторингові дослідження як важлива умова забезпечення якісної освіти у закладі. . // Науково – методичний щоквартальний журнал “Педагогічний вісник”. Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, №1-2 (13-14), 2010. Кількість сторінок у журналі – 166, сторінок автора – 3, номери сторінок – 129 - 131.
45.            Свічкарьова І.Б. Летючий голландець. // Урок у газеті “Освітянське слово”. Кіровоград.  №1, 2001.
46.            Свічкарьова І.Б. Запитання та завдання для проведення залікового уроку в 9-му класі з теми “Література епохи просвітництва”. // Стаття у фаховому виданні “Зарубіжна література”. Київ. 2002.
47.            Свічкарьова І.Б. Щось там геть розладналось у часі. 5 клас. // Урок у фаховому виданні “Зарубіжна література”. Київ. №8, 2005.
48.            Свічкарьова І.Б. Література проти війни: матеріали з вивчення теми, 7 клас: ( навч. – метод. посіб. ) / І.Б.Свічкарьова. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 60с.
49.            Свічкарьова І.Б. Загальноосвітній навчальний заклад як осередок розвитку вчителя і учня. // Технологія фахової майстерності: особливості організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах регіону / Матеріали VІІ обласних Хмурівських методичних читань / Наук. ред. Л.Голодюк. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського, 2012. – 84 с.  Сторінок автора – 3, номери сторінок – 30 – 33.
50.            Толмач Н.І. Зразок романтичної балади. 9 клас. // Урок української літератури у газеті “Освітянське слово”. Кіровоград. №11, 2007.
51.            Толмач Н.І. Урок 15. Андрій Чайковський – “Талант суто національний”. // Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. -  Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с. Сторінок автора – 7, номери сторінок – 68 – 74.
52.            Толмач Н.І. Урок 16. Напружений, динамічний сюжет героїко-романтичної повісті А.Чайковського “За сестрою”. // Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. -  Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с. Сторінок автора – 5, номери сторінок – 75 – 79.
53.            Толмач Н.І. Урок 17. Використання фольклорних мотивів та засобів у повісті А.Чайковського “За сестрою”. // Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. -  Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с. Сторінок автора – 5, номери сторінок – 80 – 84.
54.            Толмач Н.І. Урок 18. “Козацькому роду нема переводу” (за повістю А.Чайковського “За сестрою”). // Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. -  Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с. Сторінок автора – 7, номери сторінок – 84 – 90.
55.            Толмач Н.І. Урок 33. Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора та його твори. “Скарб”. Морально-етичні проблеми оповідання. // Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. -  Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с. Сторінок автора – 6, номери сторінок – 132 – 137.
56.            Толмач Н.І. Урок 34. Скарб – узагальнений образ щастя. Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Повчальний характер оповідання “Скарб” О.Стороженка. // Українська література, 7 клас. Конспекти уроків. / Уклад.: А.Пустовойт, В.Нудний. -  Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 344 с. Сторінок автора – 6, номери сторінок – 137 – 143.
57.            Толмач Н.І. “Я просто жінка...” Творчість Тамари Журби. //До храму власної культури. Уроки літератури рідного краю в школі. Методичний посібник. Кіровоград. КОІППО, 2008 рік. Кількість сторінок у посібнику – 204, сторінок автора – 8, номери сторінок – 154 – 161.
58.              Толмач Н.І. Урок 62. В.Cамійленко...(поет-сатирик, драматург, перекладач, філософ, палкий патріот України). // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.- Тернопіль: “Мандрівець”, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 496, сторінок автора – 8, номери сторінок – 434 – 441.
59.            Толмач Н.І. Урок 63. Модель тоталітарної держави в поезії В.Cамійленка “Ельдорадо”. // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.- Тернопіль: “Мандрівець”, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 496, сторінок автора – 5, номери сторінок – 442 – 446.
60.            Толмач Н.І. Урок 64. Є.Дудар – письменник “зжиття і для життя”. Прихований зміст твору “Слон і муха” . // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.- Тернопіль: “Мандрівець”, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 496, сторінок автора – 5, номери сторінок – 447 – 451.
61.            Толмач Н.І. Урок 65. Гумор та сатира Є.Дударя – рятівне слово від суспільних негараздів (за творами “Лісова казка”, “Червона шапочка”). // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.- Тернопіль: “Мандрівець”, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 496, сторінок автора – 5, номери сторінок – 452 – 456.
62.            Толмач Н.І. Урок 69. Контрольна робота № 6. Український гумор і сатира. // Українська література. 8 клас. Конспекти уроків / Уклад.: А.М.Пустовойт, В.М.Нудний.- Тернопіль: “Мандрівець”, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 496, сторінок автора – 4, номери сторінок – 485 – 488.
63.            Толмач Н.І. Конспект уроку з української мови на тему “Повні та короткі форми прикметників, їх стилістичне використання. // Методичний посібник “Учімося найсвятішого”. Київ. Видавництво “Грамота”, 2010. Кількість сторінок у посібнику – 344, сторінок автора – 4, номери сторінок – 92 - 95.
64.            Толмач Н.І. Позакласний захід на тему “Свято національної кухні”. // Методичний посібник “Учімося найсвятішого”. Київ. Видавництво “Грамота”, 2010. Кількість сторінок у посібнику – 344, сторінок автора – 3, номери сторінок – 96 - 98.
65.            Толмач Н.І. Щастя – це скарб ( Система пошукових уроків за оповіданням Олекси Стороженка у 6 класі ). // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. №4, 2010. “Педагогічна преса”. Кількість сторінок у виданні – 128, сторінок автора – 8. Номери сторінок – 12-19.
66.            Толмач Н.І. У світі пригод та романтики: ( навч. – метод. посіб. ) / Н.І.Толмач. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 60с.
65. Толмач Н.І. Урок 25. “Був монахом, був актором, був поетом, був танцором...”. Григорій Квітка-Основяненко. Життєвий і творчий шлях.  / Українська література, 9 клас: Книжка для вчителя. Частина 1. / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: “Мандрівець”, 2012. Кількість сторінок у посібнику – 320, сторінок автора – 9, номери сторінок – 249 - 257.
66.Толмач Н.І. Урок 26. Григорій Квітка-Основ’яненко – батько української прози, один з перших у Європі “творців людської повісті. “Маруся” – перша україномовна повість нової української літератури, взірець сентименталізму.  / Українська література, 9 клас: Книжка для вчителя. Частина 1. / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: “Мандрівець”, 2012. Кількість сторінок у посібнику – 320, сторінок автора – 8, номери сторінок – 258 - 265.
67. Толмач Н.І. Урок 27. “Конотопська відьма” – найкращий гумористично-сатиричний твір Г. Квітки-Основяненка. / Українська література, 9 клас: Книжка для вчителя. Частина 1. / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.Мінич. – Тернопіль: “Мандрівець”, 2012. Кількість сторінок у посібнику – 320, сторінок автора – 6, номери сторінок – 265 - 270.
68. Тарасова І.А. Географія України. Використання природних умов і природних ресурсів та їх охорона (8 клас): ( метод. рекоменд. ) / І.А.Тарасова. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 28с.
69. Тарасова І.А. Опорний заклад та організаційно – методичне забезпечення апробації шкільної навчальної літератури. // Стан і перспективи апробації навчальної літератури: матеріали Всеук. наук.-метод. конф. (Кіровоград, 28-29 жовт. 2009 р.) / М-во освіти і науки України, Акад. пед. наук України [та ін.]. – Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 444, сторінок автора – 4, номери сторінок – 252 – 255.
70. Хильченко С.Д.  З досвіду роботи педагогів, які готують учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, захистах. // І творчість, і праця, і успіх. Збірник методичних матеріалів / Упор. С.А.Болсун. – Кіровоград: ПОЛІМЕД – Сервіс, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 164, сторінок автора – 3, номери сторінок – 152 – 154.

71. Чумаченко С.В. Арифметичні дії з натуральними          числами. 5 клас: ( метод. рекоменд. ) / С.В.Чумаченко. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 32с.


Впровадження інноваційних педагогічних технологій 2013-2014 

"Фахова культура уроку - компетентнісний підхід" (підсумки експерименту)


Схема  "Інноваційна діяльність в закладі"

             



                     


























Немає коментарів:

Дописати коментар