Ніякий директор не в змозі провести зміни, втілити ідеї без підтримки людей, які вірять у нього.

Я рада вітати шановних колег, учнів, випускників школи, а також їхніх батьків! За допомогою мого персонального блогу ми зможемо обмінюватися думками щодо подій у сфері освіти та нашого закладу.

Управлінська діяльність


"Якщо людина не знає, до якого порту вона пливе, жоден вітер не буде їй попутним"
давньоримський філософ Сенека

 

Матеріали проведення експериментальної діяльності у НВК "Долинська гімназія - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3"

Детальніше дивись тут >>> 

 

Корпоративна культура керівника

Детальніше >>>



  1. Про затвердження плану заходів на 2017 - 2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа"
  2. Розпорядження КМУ "Про схвлення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року"
  3. Рекомендації щодо створення освітнього середовища "Новий освітній простір"
  4. Типова освітня програма початкової освіти
  5. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти
  6. На допомогу вчителю початкових класів
  7. Ранкові зустрічі
  8. Алгоритм запровадження Концепції "Нова українська школа"
  9. Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи
  10. Методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи


Ці корисні матеріали стануть у нагоді колегам-директорам:



Я іду на урок до вчителя

Висновки і пропозиції до уроків

Типові помилки в організації сучасного уроку

Інноваційна освітня діяльність у школі

Аналіз уроку (бланки)

Контроль і керівництво виховною роботою школи

Тест перевірки володіння вчителями основ ІКТ (відкрити у програмі MyTest)

Тест перевірки знань Інструкції з ведення класного журналу у 5-11 класах (відкрити у програмі MyTest)




З метою організації навчально - виховного процесу протягом жовтня відбулися робочі поїздки до Варварівської та Марфівської філій.






 Було опрацьовано нормативно-правову базу та вирішено ряд кадрових питань. Також була можливість ознайомитися з матеріально - технічною базою шкіл. 

 В ході роботи відбулося знайомство з Сільським головою Варварівської філії, педагогічними колективами, окреслено план спільної роботи. Олійник Тамара Михайлівна заступник директора з НМР надала методичну допомогу заступнику завідувача Варварівської філії. Така співпраця дасть можливість підвищити фаховий рівень педагогів, які входять до складу опорної школи та сприяти результативності їх роботи.

 
Фахівець з охорони праці Васлів Наталія Анатоліївна надала кваліфіковану допомогу заступникам з НВР та вчителям філій з питань організації та безпеки життєдіяльності дітей. 

Практичний психолог Ніколенко Наталія Іванівна на запит учнів та вчителів провела ряд тренінгів та індивідуальних консультацій з дітьми. 

Такі зустрічі мають стати системними і спрямовані на результат та якість навчально - виховного процесу.


25.10.2017 року відбулася спільна педагогічна рада - знайомство опорної школи з Варварівською, Марфівською та Богданівською філіями. Педагогічною радою прийняте рішення, яке дасть змогу організувати роботу опорного закладу та філій згідно нормативних документів. Всі учасники зібрання отримали неймовірне задоволення від спілкування, обміну думками та загальною атмосферою, яка була наповнена позитивними емоціями та гарним настроєм.

 

ЦІКАВІ ФАКТИ ПРО КЕРІВНИКІВ

За статистикою в нашій країні - 74 % директорів - це чоловіки і лише 26 % жінки. Що цікаво, в Америці відсоток жінок- директорів досягає 40%.
- Директорами НЕ народжуються, а стають! Психологи з'ясували, у кого найбільше шансів стати успішним директором. Це людина, яка обов'язково вміє доводити почату справу до кінця, яка вірить в успіх і вміє на нього працювати.
Шеф або директор це непроста посада. Йому доводиться постійно перебувати під пильною увагою підлеглих, конкурентів, партнерів. Найскладніше, що доводиться робити будь шефу - це приймати рішення і змушувати підлеглих діяти.
До мінусів посади відноситься ненормований робочий день. Гумористи навіть люблять жартувати з цього приводу: якщо будеш активно працювати по 8 годин на день, тебе зроблять начальником, і тоді працюватиме вже по 12. У підсумку, розмірений ритм життя порушується, і це не може не позначитися на відносинах з близькими.
До безперечних плюсів керівних посад відноситься високий соціальний статус і висока зарплата.
На одному популярному інтернет-порталі для пошуку роботи, існує непримітна кнопка. Якщо на неї натиснути, то на екрані тут же з'являється картинка з відкритим текстовим редактором Microsoft Word. Кнопка називається «бос паніка» , її можна натиснути, якщо в кабінет несподівано увійде директор.
За даними служб зайнятості, зайняти керівні пости хочуть майже 14 відсотків усіх бажаючих отримати роботу.
Цікаві підсумки опитування на тему "Яким має бути ідеальний директор?".
Для жінок - це обов'язково чоловік, розумний, уважний і турботливий. Таке рішення вони пояснюють збільшенням можливості працевлаштуватися. Ох, вже ця жіноча хитрість! Для чоловіків - це людина сильної волі, пунктуальна і принципова, відповідальна за слово справою. Цікавий той факт, що більшість опитаних людей різного віку та професії хочуть працювати у доброго, людяного керівника.
До  шанування свого керівництва закликав ще давньокитайський філософ Конфуцій. Він впевнював підкорятися старшим за віком і званням, а також будувати свої взаємини з правителями на принципах добра і поваги.
Що стосується здоров'я та життя більшості керівників, то вони, за твердженням вчених, навряд чи можуть бути віднесені до категорії екстраякості. Виною тому стреси, високі емоційні та фізичні навантаження, колосальна відповідальність, часті відрядження тощо.










 Типове положення про атестацію педагогічних працівників України








ОРГАНІЗАЦІЯ МОНІТОРИНГУ В ШКОЛі    

Організація моніторингу в школі
Моніторинг якості оcвіти на рівні ЗОШ здійснюється з ініціативи і під керівництвом її адміністрації. Безпосереднє проведення робіт зі збору, систематизації й узагальнення інформації, написання доповіді можна покласти на тимчасові робочі групи, сформовані з числа представників управлінської ланки школи, членів педагогічного колективу, керівників методичних об’єднань, функціональних підрозділів. До роботи можна залучати на договірній основі вчених і фахівців, які представляють наукові й освітні установи, дослідницькі й управлінські структури.

Вимоги до складання ділової документації
Робота керівника охоплює багато сфер діяльності і однією з основних ділянок діяльності є вміння правильно оформлювати ділову документацію.
 Згідно з ними документ повинен:
—  надходити від установи чи юридичної особи, які мають на це право;
—  бути юридично правильно оформленим;
—  подавати об’єктивні відомості про події, які висвітлює, базуватися на фактах і містити конкретні пропозиції або вказівки;
—  бути максимально стислим, але не за рахунок зменшення інформації; без повторень та вживання слів і зворотів, які не несуть змістовне навантаження;
—  бути грамотним і зрозумілим кожному, хто його читає;
—  оформлятися за встановленою формою згідно з реквізитами;
—  бути бездоганно відредагованим, мати копії та чернетки;
—- складатися на відповідних бланках або папері стандартного формату.
В управлінській діяльності використовуються головним чином текстові документи, інформацію в яких зафіксовано будь-яким письмовим способом — рукописним, машинописним, друкарським. Такі документи, оформлені за певними правилами, часто називають управлінськими, а сукупність їх — управлінською документацією.
Постановою Держкомітету стандартів з 01.01.91 в дію введено ГОСТ 6.38-90. Це науково обґрунтовані правила підготовки та оформлення документів. Введення таких правил створює необхідні передумови для детальнішої уніфікації документів, що у свою чергу сприятиме використанню їх в автоматизованих системах управління.
Стандарти встановлюють найзагальніші правила складання документів, а також регламентують машинописне оформлення їхніх окремих реквізитів.
Реквізитами називають структурні елементи, з яких складається документ.
Формуляр-зразок — це єдина модель побудови комплексу документів, яка встановлює сукупність реквізитів, властивих документам цього комплексу, розміщених в усталеній послідовності.
Кількість реквізитів у кожному документі не однакова.
Вона визначається видом документа та його змістом.
Діють такі єдині вимоги щодо оформлення ділової документації.
1.  Для складання службових документів в установах належить використовувати папір форматів А4 (210×297 мм) та А5 (148×210 мм). Складання документів на папері довільного формату не дозволяється.
2.  Як правило, усі службові документи мають оформлятися на бланках установи. Бланки виготовляються згідно з вимогами державних стандартів з обов’язковим додержанням таких правил:
—  встановлюється два види бланків: бланк для листів і загальний бланк для інших видів організаційно-розпорядчих документів;
—  бланки кожного виду слід виготовляти на основі кутового або поздовжнього розміщення реквізитів. Реквізити заголовка розміщуються центрованим (початок і кінець кожного рядка реквізиту однаково віддалені від меж площі) або прапоровим (кожний рядок реквізиту починається від лівої межі площі) способом;
—  бланки належить виготовляти друкарським способом на білому папері або на папері світлих тонів;
—  бланки документів повинні мати такі поля:
а) ліве — 20 міліметрів;
б) верхнє — не менш як 10 міліметрів;
в) праве й нижнє — не менш як 8 міліметрів. Деякі внутрішні документи (заяви працівників, окремі службові довідки тощо) та документи, створювані від імені кількох або більше організацій, оформляються на бланках.
ГОСТ 6.38-90 встановлює максимальний склад реквізитів і певний порядок розміщення їх в організаційно-розпорядчих документах.
1 — Державний Герб України (порядок використання визначається законом).
2  — Емблема організації, підприємства, установи.
3  — Зображення нагород.
4 — Код підприємства, установи, організації за Українським класифікатором підприємств і організацій (УКП0).
5 — Код форми документа за Українським класифікатором управлінської документації (УКУД).
6 — Найменування міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади.
7 — Найменування організації, установи чи підприємства — автора документа.
8 — Найменування структурного підрозділу.
9  — Індекс підприємств зв’язку, поштова й телеграфна адреса, номер телефону, номер телетайпа (абонентського телеграфу), факсу, номер рахунка в банку.
10   — Назва виду документа.
11   — Дата.
12   — Індекс.
13   — Посилання на індекс та дату вхідного документа.
14   — Місце складання або видання.
15 — Гриф обмеження доступу до документа.
16 — Адресат.
17 — Гриф затвердження,
18 —  Резолюція.
19 — Заголовок до тексту.
20 — Відмітка про контроль.
21 — Текст.
22 — Відмітка про наявність додатків.
23 — Підпис.
24 — Гриф погодження.
25 — Візи.
26 — Печатка.
27 — Відмітка про засвідчення копій.
28 — Прізвище виконавця і номер його телефону.
29 — Відмітка про виконання документа й направлення і до справи.
30— Відмітка про перенесення даних на машинний носій.
31 — Відмітка про надходження документа.
Закріплення за реквізитами постійних місць робить документи зручними для користування, спрощує їх обробку, дає можливість використати при цьому технічні засоби. Реквізити в документі розміщують з урахуванням послідовності операцій його підготовки, оформлення й виконання.
Скачать
Рекомендації керівникам навчальних закладів щодо планування роботи ЗНЗ
Використай у своїй роботі.doc
Microsoft Word документ [67.0 KB]
Скачать
Скачать
Перспективний педагогічний досвід та інноваційні технології в освітньому просторі
Вивчення ППД.docx
Microsoft Word документ [42.4 KB]
Скачать
Скачать
СУЧАСНА ПЕДРАДА
suchasna-pedrad.doc
Microsoft Word документ [88.5 KB]
Скачать
Скачать
Сім головних СЛАБКОСТЕЙ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ
sim-slabkostej.doc
Microsoft Word документ [28.0 KB]
Скачать
Скачать
Психолого-педагогічний семінар – одна з основних форм методичної роботи
Psih_ped_sem_.doc
Microsoft Word документ [57.0 KB]
Скачать
Скачать
Довідник завуча: планування
dovidnik_zavucha.doc
Microsoft Word документ [503.0 KB]
Скачать
Скачать
Аналіз навчально-виховного процесу
dopov-serp-nar.doc
Microsoft Word документ [181.0 KB]
Скачать
Скачать
Дистанційне навчання в школі
Cтаття дистанц.навч..doc
Microsoft Word документ [767.0 KB]
Скачать
Скачать
Орієнтовна циклограма наказів з основної діяльності
ciklogram-zagal.doc
Microsoft Word документ [198.5 KB]
Скачать
Скачать
Циклограма управлінської діяльності директора школи
cikl-direktor.doc
Microsoft Word документ [77.5 KB]
Скачать
Скачать
Інновації в освіті
Інноваційність важлива ознака сучасної о
Презентация Microsoft Power Point [205.5 KB]
Скачать
Скачать
Дистанційне навчання в ЗНЗ
Дистанційне навчання в ЗНЗ.ppt.pps
Презентация Microsoft Power Point [2.4 MB]
Скачать
Скачать
Експертиза навчального закладу
експертиза навчального закладу.ppt.pps
Презентация Microsoft Power Point [78.5 KB]
Скачать
Скачать
Моніторинг
542_Солоне01_Мониторинг.pps
Презентация Microsoft Power Point [702.5 KB]
Скачать

Скачать
Пам'ятка з перевірки готовності навчального закладу до роботи
234_gotovnict.rar
Заархивированные данные [6.5 KB]
Скачать



1.Строки зберігання документів Детальніше>>>
2. Система і структура управління закладом Детальніше>>>
3. Фрагмент плану роботи директора на тиждень Детальніше>>>
4. Програма модульного управління школою Детальніше>>>
5 Форма заявки на отримання гранта Детальніше>>>
6.Схема інноваційної діяльності закладу Детальніше>>>
7.Положення про методичну раду Детальніше>>>
8. Підсумки регіонального експерименту "Фахова культура уроку - компетентнісний підхід" Детальніше>>>
9.Наказ про відповідальних за ведення шкільної документації  Детальніше>>>

Вимоги до майстер-класу

1. Чітко сформульовані мета, завдання уроку, мотивація навчальної діяльності учнів, очікувані результати.
2. Обгрунтовано дібрана структура уроку.
3. Доцільно використані форми, методи і засоби навчання.
4. Контакт з класом, емоційність, мова, врахування індивідуальних особливостей учнів.
5. Висновки.
6. Контроль навчальних досягнень, узгодження їх з цілями уроку, оцінювання.
7. Дотримання гігієнічних норм.
8. Чітко виділене головне і другорядне.
9. Залучення прийомів критичного читання навчальних текстів підручника.
10.Адаптовані до вікових особливостей учнів інтерактивні технології.
11.За необхідністю здійснювати міжпредметний зв'язок

Структурна схема проведення майстер-класу
1. Визначення учасників майстер-класу.
2. Повідомлення теми, мети, завдань.
3. Мотивація навчальної діяльності, очікувані результати.
4. Проблемні питання.
5. Осмислення та сприйняття матеріалу.
6. Робота з матеріалом уроку.
7. Контроль навчальних досягнень, узгодження їх з цілями уроку.
8. Наприкінці уроку повернення до очікуваних результатів: учні узагальнюють, які знанні вони отримали, яких навичок набули.
9. Оцінювання.   Детальнішне>>>


Немає коментарів:

Дописати коментар